Blogia
Rocío G. Brey

poemas

 

A TROMPA

 

 

Mi trompa es más elegante

que la del gran elefante

no barrita ni irrita

su sonido es vibrante

excitante, rimbombante.

 

 

Mi trompa divierte

un laberinto en su interior tiene.

El aire no se pierde

solo que no se detiene.

 

A TROMPA

a miña trompa e mais elegante

que a dun gran elefante

non barrita nin irrita

o seu son é vibrante,

excitante, rimbombant

 

A miña trompa é máis elegane.

 

A miña trompa divirte

un labirinto no seu interior ten.

O ar non se perde

só é que non se detén.

 

 

A BATERÍA

 

Vou na banda

tocando o tambor

levo o ritmo

do meu corazón.

 

Desfilamos contentos

dándolle as baquetas

en cada platillo

como me peta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EU (PABLO)

 

O meu novo peItiteado

está moi ben inspirado

unha raia me fixeron

na metade do cerebelo

 

Debe ser por iso

que non paro quieto

intranquilo e nervioso me comporto

ainda que…… eu non o noto.

 

 

A ESCOLA

 

Moitas cousas na escola fago,

canto, xogo e aprendo algo.

Vou contenta, vou alegre

sumar e restar para min é leve.

 

Lévame mamá todos os días

non importa...teño amigas

paso bos ratos

e moito non me canso.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TODO SOBRE FUTBOL

 

 

Todo sei sobre o fútbol

nomes de estadios:

CampNou, Bernabeu, Molinón,

equipos, categorías e afición…

 

Xogo na escola e dame igual

ser dianteiro ou porteiro

pasoo ben

e non fago mal a ninguén.

 

 

 

SEMPRE FÚTBOL

 

Gradas, tarxetas, categorías,

copas, árbitros, barandilla,

pau, balón, xogador.

Sí, claro! Falamos de “futebol”.

 

Croqueta, banquillo, partido.

Porteiro, largueiro, campión,

tacos, Riazor, celebración…

Como non? É a nosa conversación.

 

 

0 comentarios